امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

تنها برای دل یگانه فرزندم امیر حسام

از چشمانت پیداست

1394/1/29 16:52
نویسنده : مامان
76 بازدید
اشتراک گذاری

سرم سلام

 

این روزها حس می کنم که چقدر مرا می فهمی که چقدر می توانی دوست خوبی برایم بشوی و چه لحظات خوشی در انتظار ماست روزها می نشینم و ساعتها می اندیشم که با پسرم چطور می توانم خاطرات شیرین بسازم توی ذهنم تصور می کنم که تو بزرگ شده ای و قد و قامتی به هم زده ای و با من نشسته ای توی یک کافه ی دنج و کتاب های دانشگاهت را گذاشته ای روی میز و همین طور که چایت را می نوشی داری برایم حرف می زنی و چقدر زیبا حرف می زنی آنقدر که آدم را می بری به رویا به خاطرات کودکی ات همان روز ها که به چشمان درشت و براق و سیاهت نگاه می کردم و فکر می کردم که خدایا از چشمانش پیداست که چقدر می فهمد....

 

 

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰:۵۳ قبل از ظهر توسط مامان |  آرشیو نظرات

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)