امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

تنها برای دل یگانه فرزندم امیر حسام

خدای مهربان فقط پسرم...

1394/1/29 16:53
نویسنده : مامان
62 بازدید
اشتراک گذاری
پسر نازنینم سلام

 

نمی دانی چقدر خسته ام از سر شب تا همین نیم ساعت پیش لثه های دردناکت را به هم می کشیدی و ناله می کردی چشم هایم اشکی شده است و کلی خودم را باخته ام دلم برایت می سوزد نمیتوانم درد کشیدنت را ببینم برایت دعا می کنم تا راحت بخوابی دندان های عقبی خیلی درد دارد این را از مامان های دیگر شنیده ام خدایا پسرم امشب راحت بخوابد خدایا لاغر نشود ضعیف نشود درد نکشد وای خدا دارم دیوونه می شم نمی دونم چی دارم می نویسم خدای مهربان فقط پسرم...

راستی پسر قشنگم یادم رفت برایت بگویم که هفته ی پیش هم یکی دیگر از دندان های جلویی ات جوانه زد و این هفته دارد آرام آرام بزرگ می شود شکر خدا اصلا درد نداشت مبارکت باشد نازنینم...

+ نوشته شده در جمعه بیست و پنجم اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲:۹ قبل از ظهر توسط مامان |  آرشیو نظرات

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)