امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

تنها برای دل یگانه فرزندم امیر حسام

حدس بزنید...

1394/1/29 20:55
نویسنده : مامان
134 بازدید
اشتراک گذاری
دوستان خوب و همراهم سلام

 

قول داده بودم که یه روزی چه رفتنی شدم چه موندنی حتما عکس خودم و امیرحسام و علی جانمون رو بذارم حالا الان میخوام این کار رو بکنم اما نت خونه این ماه قطعه و شارژ نمیشه به محض شارژ شدن این کار رو انجام میدم .میشه یه لطفی در حقم بکنید بیاید برام نظر بذارید و بگید حدس میزنید ما چه شکلی باشیم مثلا من چه شکلی ام؟ وقتی نوشته هام رو میخوندید یا میخونید به نظرتون زنی که پشت لپ تاپ نشسته و داره تایپ میکنه کیه چه جوریه نظراتون برام خیلی خیلی جالب خواهد بود ...راستی به نظرتون بابا علی چه شکلیه برام بنویسید ممنون لطف میکنید ...

دارم با گوشی پست میذارم خیلی سخته ...وگرنه یه عالم حرف دارم باهاتون 

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۶ بعد از ظهر توسط مامان |  25 نظر
پسندها (1)

نظرات (3)

ĸoѕαr
29 فروردین 94 21:37
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
مامان
پاسخ
چشم حتما سر میزنم
ĸoѕαr
29 فروردین 94 21:37
ببخشید خاله کد قالبتون رو میشه به منم بدید؟؟
مامان
پاسخ
سلام دوست من این قالب کلی داستان داره ما اول با همین قالب توی بلاگفا بودیم بعد بر اثر یک اشتباه این قالب رو از دست دادیم خودم و دوستانم هر چه گشتیم پیداش نکردیم و فهمیدیم که سایتی که این قالب رو ارائه داده این قالب رو حذف کرده تا دیروز که من سری به نی نی وبلاگ زدم و یادم افتاد که یه روزی اینجا همینطوری یک صفحه ساختم وقتی قالب رو دیدم خشکم زد و همون موقع خودم رو مجبور کردم که دو سال آرشیو بلاگفا رو اینجا کپی پیست کنم اما سایت negash.ir طرح نزدیک به این قالب رو داره
فروشگاه اینترنتی لم مارکت
29 فروردین 94 23:11
سلام یه خبر بینظیر برای شمایی که دوست دارین برای کوچولوتون اسباب بازی یا وسایل ورزشی و یا لوازم التحریر بخرین. ما تو سایتمون کلی محصول برای کوچولوی خوشگلتون داریم مثل لگو، ماشین کنترلی، هلیکوپتر کنترل از راه دور، فوتبال دستی، آیس هاکی، فیگور حیوانات، مداد رنگی های مختلف، مایو، ست آشپزی دخترونه، ست پزشکی،خمیر بازی،هواپیما، خمیر بازی و ..... . قیمت محصولاتمون هم اونقدر پایینه که حتی اگه هزینه ارسال رو هم حساب کنید بازم براتون ارزون تر از قلب بازار بزرگ تهران در میاد. همه محصولاتمون هم 7 روز ضمانت تعویض بی چون و چرا داره. یعنی اگه محصول اون چیزی نبود که فکر می کردید می تونید برامون پس بفرستین. همه محصولات هم برای دوستای تهرانی تو کمتر از 24ساعت ارسال میشه و برای دوستای شهرستانی هم 2الی 3 روز کاری طول میکشه تا پست بیاره دم در منزلشون. نگاه کردنش که خرجی نداره. یه سر به سایتمون بزنین. منتظرتونیم. www.lammarket.ir