امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

تنها برای دل یگانه فرزندم امیر حسام

یک هفت واقعی

1394/1/29 19:33
نویسنده : مامان
39 بازدید
اشتراک گذاری
اولین باری که هم رو دیدیم و باهم حرف زدیم بهم گفت می دونید من یک هفت واقعی ام ؟با لبخند نگاهش کردم خودش ادامه داد من توی شناسنامه ام دو تا هفت دارم .دارم توی سن 27 سالگی ازدواج می کنم تاریخ خواستگاریمون هفت داره تاریخ آزمایشمون و همین طور عقدمون حتی شما هم که اگه خدا بخواد و بشید همسر آینده من توی شناسنامتون هفت دارید اصلا هرچی دور و بر من هست یه ربطی به عدد هفت داره و من توی دلم فقط خندیدم به این همه سادگی و بی آلایشی پسرکی که امکان داشت بشود مرد زندگیم اما نگفتم که من هم همیشه هفت را دوست داشته ام ...

 

و اما حالا هفت ساله که از اون روز می گذره و اون پسرک با همون سادگی و صداقتش  مردیه که پدر بچمه و عشق اول و آخرم و من امشب دلم خواست برای این هفت سال چیزی بنویسم تمام خاطراتم داره مثل یه فیلم از جلوی چشمام می گذره و من غرق لذتم...

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۵ قبل از ظهر توسط مامان |  آرشیو نظرات
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)