امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

تنها برای دل یگانه فرزندم امیر حسام

بدون عنوان

1394/1/29 19:31
نویسنده : مامان
36 بازدید
اشتراک گذاری
پسر قشنگم سلام

 

امروز توانستم به بلاگفا جانم سری بزنم نوشته بودم می خواهم تجدید قوا کنم خنده ام گرفت حسابی فراموش کرده بودم که چه قراری داشته ام یعنی وقت فکر کردن به هیچ چیز را نداشتم یک ماهی می شود که استخوان ران پایت شکسته است و هر دو پایت توی گچ است نمی دانی همراه با تو چه دردی می کشم ...

خیلی سخت است که جزییات را برایت بگویم شاید در پست بعد تنها به این امید که روزی برایت خاطره شود دوستت دارم پسر نازنینم خوب می شوی و این هم می گذرد ...

+حالم خوب است خیلی خوب خدایم مهمانی داده است ...مبارک همه باشد کاش بتوانم قدرش را بدانم چه کسی فکر می کرد بابا امسال ماه مبارک در کنارمان نباشد ...

+مادر بزرگ در این ماه مبارک مهمان خانه مان است وقتی نگاهش می کنم عجیب دلم می گیرد مادربزرگ امسال از همه ی سال ها مظلوم تر شده است انگار...

 

 

+ نوشته شده در پنجشنبه دوازدهم تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۲ قبل از ظهر توسط مامان |  آرشیو نظرات
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)