امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

تنها برای دل یگانه فرزندم امیر حسام

برمی گردم خیلی زود...

1394/1/29 19:30
نویسنده : مامان
46 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم سلام

 

 این روزها خسته تر از آنم که بنویسم می ترسم تلخ باشم هر چه نیرو در خود سراغ دارم جمع کرده ام تا فراموش نکنم که مادر و همسر دو موجود عزیز و دوست داشتنی هستم در حال تجدید قوا هستم درست می شوم به همین زودی

+از همه ی دوستان عزیزم که نظر داده اند و نگرانند عذر خواهی می کنم به زودی همه ی نظرات تایید خواهد شد رمز مطالب گذشته را هم با اندکی تغییر در متن بر می دارم  علی جان پسر عموی عزیزم خیلی خوشحالم که تو هم خواننده ام هستی از توجهت سپاسگزارم  بر می گردم خیلی زود...

 

پی نوشت:چرا هر که هر چه برایم کامنت می گذارد خصوصی است خوب دلم نمی آید حذفشان کنم ...

+ نوشته شده در جمعه دوم خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۸ بعد از ظهر توسط مامان |  آرشیو نظرات
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)