امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

تنها برای دل یگانه فرزندم امیر حسام

پارک بالای خانه

1394/1/29 20:36
نویسنده : مامان
106 بازدید
اشتراک گذاری
پسر دلبندم سلام 

 

شب گذشته با عمو محسن و خاله معصومه و سارا عمو حسن و سهیل مامان جون و دایی حامد و دایی ابوالفضل و خانمش رفتیم پارک بالای خانه و جوجه خوردیم و خوش گذراندیم و شما پسر عزیزم تنها شیرینی جمعمان بودی و بین عمو جان ها و دایی جان هایت دست به دست می چرخیدی و خوش می گذراندی خدا را شکر که این همه فامیل خوب در کنارمان داریم و تنها نیستیم و خیلی هایش را مدیون خوبی هایی هستیم که بابا جان به همه کرده بود و هر کسی را به نوعی نمک گیر اخلاق مردانه اش کرده بود دوستت دارم پسر عزیزم همیشه شاد باشی روح بابا جانم هم شاد باشد آمین

+امیرحسام جان با این نسبت های فامیلی مان همه را گیج کرده ایم و اکثرا قاطی کرده اند خودم خوشم می آید که اینطوریست باعث خنده ام می شود ولی جهت احترام به بقیه خواننده های وبلاگمان یکبار کامل توضیح می دهم که کی به کی است

_ خاله زهرا خاله من است و دخترش سمیه که می شود دخترخاله ام جاری من و زن احمد آقا است که می شوند عمو احمدو خاله سمیه و فرزندانشان هم محمد طه و ریحانه اند که می شوند پسر عمو و دختر عموی امیرحسام جانم و نوه خاله های من 

_ خاله معصومه خاله دیگر من است که البته جاری دیگر بنده است و زن آقا محسن یا همان عمو محسن است  و سعید و سعیده و سارا بچه هایشان هستند که هم می شوند دختر عمو و پسر عموی امیرحسام و هم می شوند دختر خاله و پسرخاله های من 

_ خوب پس می شود گفت:

آقا محسن: شوهر خاله بنده -برادر شوهر بنده -باجناق پدرم -شوهر خواهر مادرم و عموی امیر حسام جانم است

خاله سمیه:دختر خاله بنده -جاری بنده -زنداداش علی جانم -خاله امیر حسام جانم و همین طور زن عموی امیرحسام است 

احمد آقا : برادر شوهرم -داماد خاله ام-شوهر دختر خاله ام و عموی امیر حسام است

خاله معصومه:خاله ام -خاله مادر امیر حسام -جاری ام -زنداداش علی جانم و زن آقا محسن است

سعید:پسر خاله ام -پسر برادر شوهرم -پسر خاله مادر امیر حسام -پسر عموی امیر حسام و همین طور پسر خاله معصومه و آقا محسن است

خاله زهرا :خاله ام -خاله مادر امیرحسام -مادر زن عموی امیرحسام -مادر جاری من-مادر زن احمد آقا و مادر بزرگ پسر عموی امیر حسام و مادر بزرگ پسر دختر خاله ی مادر امیر حسام است 

خاله بتول و خاله فاطمه:دخترهای خاله زهرا-خواهر های جاری ام-دخترخاله های مادر امیر حسام -خواهر های زن عموی امیر حسام -خواهر زن های احمد آقا هستند

_ نسبت های دیگری هم هست که بعدا می گویم فعلا از روی اینها چند بار بخوانید و اگر حفظ نشدید چند باری هم بنویسید تا بعد ...

+ نوشته شده در شنبه بیست و دوم شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰ بعد از ظهر توسط مامان |  7 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)